Janeism

Monday, June 05, 2006

痊癒




我躺在這裡昏睡到底過多久
被關在白色的宇宙
忘了那時雖的手
曾在我額頭遺留溫柔
只記得不斷蠶荳
閉上眼還有回憶門鎖在胸口
連呼吸都難以承受
忽然發現你的手
能給我熟悉的溫柔
原來這份感動才是我所夢寐以求

懷著昨日那些傷口遇見了你
是你讓我獲得意義擁有了盛意
當所有虛榮都變空虛
是你用愛醫好我的內心
病開始慢慢痊癒
懷著昨日那些傷口遇見了你
是你讓我提醒自己分秒要珍惜
前面的風景還不確定
可是愛你讓我重複生命
病終於終於痊癒 痊癒

*typed word by word*

2 Comments:

  • Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
    »

    By Anonymous Anonymous, at 2:11 PM  

  • Really amazing! Useful information. All the best.
    »

    By Anonymous Anonymous, at 4:51 PM  

Post a Comment

<< Home


 
Free Web Counter
Free Web Counter