Janeism

Friday, October 28, 2005

智成不快乐,我也不快乐。。。

Z-Chen 時間:2005/10/27 02:15
嗯..突然感性起來, 這裡無線上網很慢...讓我想起等待回去見大家的日子很漫長. 你們長大了許多吧!? 我真的累了, 32歲了..... 做回自己真的不簡單. 那年到台灣29歲, 個性不討好其實已經躲在牆角沮喪無數次, 咬緊牙根勉強過了關. 發現原來誠實跟娛樂圈的遊戲規則是有衝突的.不是真的也不能搖頭說不更別提澄清..曾經想過睜一只眼閉一只眼就會很簡單快樂...可惜到現在我還辦不到...明年33了.如果有人還認為我的言語是幼稚的話, 應該要自我檢討了..也無所謂啦! 因為我已經習慣被低估了. 如果下一次再見到大家, 記得幫我恢復記憶, 因為它開始變得模糊了...

Look.. my beloved posted a very sad msg on the forum.. he must be feeling very down at the moment.. look at the time!! 2.15am.. and hes stil awake! he shd be sleeping very soundly as he had been working soo hard.. but hes not... i feel so heart pain for him... hope he will get well soon... i wanna see the ever so humurous ZChen cracking silly jokes....

保佑智成。。。 明天见!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
Free Web Counter
Free Web Counter